
Promovare online
Promovare online prin care
diferențiem afacerea ta de competitori
Èšinând cont că un procent de 90% din clienÈ›i afirmă că reclamele online le influenÈ›ează deciziile de cumpărare, indiferent dacă dorim să creÈ™tem vânzările, sau să facem cunoscut mesajul nostru, campaniile pay per click sunt o necesitate pentru orice strategie de marketing online.
Campaniile de promovare online sunt o modalitate eficientă de a atrage clienÈ›i È™i de a creÈ™te vizibilitatea brandului. Ele au avantajul de a oferi rezultate rapide È™i măsurabile, în funcÈ›ie de obiectivele stabilite. Fie că vrem să generăm trafic pe site-ul nostru, să creÈ™tem conversiile sau să ne consolidăm reputaÈ›ia, campaniile PPC ne pot ajuta să atingem aceste scopuri.

DeÈ™i setarea efectivă a unei astfel de campanii nu necesită foarte mult timp, pentru a avea succes, este nevoie de o strategie bine gândită È™i de optimizare constantă. Nu este suficient să lansăm o campanie È™i să aÈ™teptăm rezultatele. Trebuie să monitorizăm performanÈ›a campaniei, să testăm diferite variante de anunÈ›uri È™i să ajustăm bugetul È™i oferta în funcÈ›ie de cererea pieÈ›ei.
Pentru a ne asigura că ajungem la potenÈ›ialii clienÈ›i având costuri optime, ca agenÈ›ie PPC este esenÈ›ial să oferim servicii de promovare care acoperă o varietate cât mai mare de platforme de publicitate. La NIX Digital Marketing profităm de avantajele oferite de fiecare platformă în parte, astfel încât să putem promova în mod eficient serviciile È™i produsele tale indiferent de domeniul afacerii, È›ara sau limba targetate.
Având în vedere specificul business-ului È™i publicul È›intă, creăm mesaje care să atragă È™i care să diferenÈ›ieze afacerea ta de competitori în procesul de cumpărare. În cele din urmă, monitorizăm campaniile È™i căutăm alte posibilități de promovare online pentru a ne asigura că oferim servicii la cea mai înaltă calitate È™i oportunități excelente de dezvoltare pentru afacerea ta.
​
Într-o lume digitalizată È™i competitivă, nu poÈ›i să te bazezi doar pe strategii tradiÈ›ionale de marketing pentru a-È›i creÈ™te afacerea. Ai nevoie de o prezență online puternică È™i de o imagine profesională care să te diferenÈ›ieze de celelalte site-uri. Noi te putem ajuta să îÈ›i promovezi afacerea în mod eficient È™i profitabil, folosind cele mai noi tehnologii È™i instrumente. Contactează-ne acum È™i află cum îÈ›i putem transforma afacerea într-un succes online.

Promovare
Google Ads
Platforma Google Ads ne oferă toate tipurile de campanii de care avem nevoie, indiferent că dorim să cream brand awareness, să promovăm un produs, să facem remarketing sau retargeting: Search, Display, Video, Shopping, Discovery, Local, Smart, Performance Max. Astfel, avem ocazia să atragem atenÈ›ia unui potenÈ›ial client în toate etapele în care se poate afla în procesul de achiziÈ›ie.

Promovare YouTube Ads
Având în vedere că 66% din cumpărători afirmă că au făcut achiziÈ›ii inspiraÈ›i de conÈ›inutul de pe YouTube, acesta este al doilea cel mai influent canal digital în procesul de cumpărare.
De la bannere la spoturi video, platforma YouTubeAds oferă diverse modalități de promovare a afacerii tale, contribuind la atingerea rapidă a obiectivelor campaniilor video.

Promovare Facebook Ads
DeÈ™i Facebook este cea mai populară platformă de social media, algoritmii săi limitează vizibilitatea organică a postărilor tale către utilizatori. În medie, o postare nepromovată ajunge doar la 6.4% din cei care îÈ›i urmăresc pagina. TotuÈ™i, există È™i o parte pozitivă: avem la dispoziÈ›ie o gamă largă de criterii prin care putem filtra audienÈ›a atunci când promovăm È™i plătim pentru reclame.

Promovare Instagram Ads
Folosită mai ales atunci când publicul È›intă este tânăr (71% din utilizatorii activi au până în 35 de ani), dar nu numai.
200 de milioane de utilizatori de pe această platformă vizitează cel puțin o dată pe zi profilul unei companii și 30% din numărul total de utilizatori au achiziționat un produs descoperit pe Instagram.

Promovare LinkedIn Ads
LinkedIn, în ciuda faptului că este folosit de anumite companii doar pentru a posta joburi disponibile È™i de unii utilizatori pentru a-È™i găsi un loc de muncă, este în realitate cea mai importantă platformă de socializare B2B. Cu 61 milioane de utilizatori având funcÈ›ii de conducere È™i 40 de milioane de utilizatori ocupând poziÈ›ii de decizie în companiile lor, această platformă are o rată de conversie B2B de 3 ori mai mare decât alte platforme majore de publicitate, inclusiv Google Ads.

Promovare
TikTok Ads
Cu peste 1 miliard de utilizatori global È™i peste 5 milioane de utilizatori activi în România, platforma Tik Tok Ads este recomandată pentru promovare mai ales atunci când publicul tintă este până în 30 de ani. Platforma oferă diferite opÈ›iuni pentru a promova produse sau servicii. De exemplu, putem crea reclame video în-feed, care apar între videoclipurile altor utilizatori, sau reclame de brand takeover, care ocupă tot ecranul la deschiderea aplicaÈ›iei.

Promovare Twitter Ads
Twitter rămâne o platformă importantă de promovare social media, în special în SUA. Utilizatorii petrec 26% mai mult timp vizionând reclame pe Twitter decât pe alte platforme, iar 53% dintre ei sunt dispuÈ™i să cumpere un produs nou lansat pe piață.

Promovare Microsoft Ads
Chiar dacă majoritatea (85%) utilizatorilor de Bing sunt din SUA, această platformă poate fi benefică È™i pentru companiile din alte țări. Plarforma Microsoft oferă o soluÈ›ie de promovare la un preÈ› rezonabil. Reclamele pe Bing au un CTR (rata de click-through) cu 45% mai mare decât cele de pe Google Ads.

Promovare Waze Ads
Cu peste 130 de milioane de utilizatori activi zilnic la nivel global pe Waze, acest tip de reclamă este recomandat în special celor care au magazine deschise în diverse locaÈ›ii È™i doresc să atragă clienÈ›ii în aceste showroom-uri.
_edited.png)

