
Social Media Marketing

Creăm comunități și experiențe pozitive prin campanii Social Media
Campaniile de Social Media eficiente oferă posibilitatea motoarele de căutare și viitorilor clienți să descopere business-ul tău. Indiferent dacă dorești să dezvolți brand awareness, să încurajezi comunicarea cu publicul țintă, sau să crești conversiile pe site, trebuie să îi faci pe oameni să vorbească despre afacerea ta pe platformele de socializare.
Pentru a-ți dezvolta afacerea, nu trebuie să îți neglijezi cumpărătorii actuali, dar trebuie să îți faci cunoscut produsul în rândul celor care nu l-au încercat încă. Ținând cont că 90% dintre clienți caută informații pe platformele de socializare înainte de a interacționa cu un brand, iar aproape două treimi dintre ei sunt influențați de evaluările și părerile altor utilizatori, strategiile de comunicare pe rețelele de socializare sunt cel mai la îndemână instrument pentru a crește cota de piață și recunoașterea brand-ului.

Activitate poate parea simplă și multe companii aleg să se ocupe intern de această ramură sau să posteze simple reclame de promovare a unor produse și servicii. Însă, pentru a avea rezultate pe Social Media, trebuie creată o strategie care, în primul rând, să formeze o comunitate.
O mare parte a populației petrece peste 3 ore/zi pe canalele de socializare. Motivul principal pentru care oamenii folosesc aceste platforme este că le oferă posibilitatea de a se informa, de a interacționa și de a se conecta cu persoane care au aceleași pasiuni. De aceea, este esențial să ai o prezență consistentă și relevantă în Social Media, nu doar pentru a-ți prezenta produsele sau serviciile, ci pentru a oferi soluții și valoare urmăritorilor tăi.
Prin urmare, la agenția digitală Nix Digital Marketing, ne asigurăm că urmăm toți pașii necesari pentru a crea experiențe pozitive și pentru a face cunoscut business-ul potențialilor tăi clienți. Echipa noastră cercetează, identifică obiective și targeteaza publicul țintă. Dezvoltăm și planificăm postarea conținutului, urmărim și raportăm rezultatele, pentru a te ajuta în cele din urmă să crești conversiile, comunitatea clienților și brand awareness-ul.
Mai important decât să fii prezent pe fiecare canal de socializare este să produci în mod constant conținut de calitate, cu potențial de distribuire și să construiești conversații relevante pentru publicul tău. De aceea, dezvoltăm strategii diferite și adaptăm mesajele create în funcție de platforma de socializare, dar și de foarte mulți alți factori și date statistice pentru a ne asigura că afacerea ta are un impact pozitiv asupra vizitatorilor.
Dacă vrei să îți dezvolți afacerea, nu mai poți ignora importanța marketingului online. Internetul este plin de oportunități pentru business-ul tău, dar și de concurență. Prin urmare, nu mai este suficient doar să îţi promovezi produsele sau servicile încercând să crești vânzările. Este momentul să ne contactezi pentru a putea diferenția afacerea ta în mod profesionist și profitabil.
Are peste 1,73 miliarde de utilizatori activi în întreagă lume, mare parte dintre ei făcând parte din generația X și mileniali. Platforma este folosită în special pentru publicitate și brand awareness, având un impact mai bun în afacerile de tip B2C. O statistică interesanta arata că 74% din persoanele cu venituri mari sunt clienți Facebook, această platformă fiind după acest criteriu peste Linkedin, dar depășită de YouTube.
Are peste 1 miliard de utilizatori activi, mare majoritate făcând parte din generația milenialilor. Peste 25 de milioane de companii au cont pe Instagram, iar platforma este folosită în special B2C pentru publicitate, conținut media cu aspect natural, în culise și conținut generat de utilizatori. Petrecând în medie 28 de minute pe platformă, 70% dintre pasionații de cumpărături apelează la Instagram pentru descoperirea produselor noi.
Are peste 2 miliarde de utilizatori conectați la nivel Mondial, majoritatea făcând parte din generațiile Z și mileniali. Platforma este folosită în special B2C pentru divertisment, videoclipuri cu instrucțiuni și creșterea brandului. Sesiunea medie de vizionare pe YouTube este în creștere de la an la an cu 50%, acum fiind de aproape 40 de minute. 95% din populația globală de internet urmarește YouTube, de aceea aproximativ 62% dintre companii sunt prezente pe această platformă.
Are peste 675 de milioane de utilizatori activi la nivel mondial, iar majoritatea fac parte din baby boomers, generația X și millennials. Platforma este utilizată în principal pentru relațiile B2B, dezvoltarea afacerilor și marketingul pentru ocuparea forței de muncă. LinkedIn reprezintă mai mult de 50% din tot traficul social media către site-uri web și bloguri B2B. Și, în medie, 80% dintre potențialii clienți B2B provin din LinkedIn, comparativ cu 13% pe Twitter și 7% pe Facebook.
Are peste 139 milioane de utilizatori activi în întreaga lume, mare parte dintre ei făcând parte din generația milenialilor. Platforma este folosită în special pentru relații publice și serviciu clienți, atât în relația B2C, cât și B2B. Deși are mai puțini utilizatori activi, tweet-urile sunt vizionate lunar prin intermediul terțelor platforme de către 1.6 miliarde de utilizatori unici. 31% dintre utilizatorii Twitter au între 18-24 de ani, 27,3% au între 25-34, iar 40% din totalul de utilizatori susțin că au achiziționat un produs datorită tweet-ului unui influencer.
Are peste 139 milioane de utilizatori activi în întreaga lume, mare parte dintre ei făcând parte din generația milenialilor, iar 71% din utilizatori sunt femei. Platforma este folosită în special pentru relații publice și serviciu clienți, atât în relația B2B, cât și pentru publicitatea vizuală în industria B2C. În timp ce 72% dintre utilizatori folosesc Pinterest pentru a decide ce să cumpere offline, 83% dintre utilizatorii activi săptămânal au făcut o achiziție pe baza conținutului pe care l-au văzut pe pagina de Pinterest a diferitelor mărci.
_edited.png)




